Monday, May 9, 2011

Berdoodle Dengan Lebih Gembira!

assalamualaikum and hello kepada semua orang yang bajet besh (oi masz! ko ingat semua orang macam ko ke?)
okie. lama rasa tak update. malas. aku tak tidak suka untuk menaip, apatah lagi untuk meng-update yang aku rasa tak ada benda nak dikongsi. (tengok. ayat bajet nak besh)

sekarang aku nak cerita, aku telah ber-doodle dengan lebih gembira. ha. gembira. kenapa gembira? sebab aku doodle guna paint weh! (alamak minah ni. guna paint pun nak kecoh. orang guna photoshop sume. tenang je) persetankan siapa-siapa nak kutuk. aku kan buta IT. buta seni. jadi sekarang kagum sendiri dengan hasil sendiri. ha. (syok sendiri pulak) hehe

okie meh tengok sama-sama hasil dia.
jeng-jeng.
sila kagum dengan perkembangan aku!

walaupun lukisan aku sama je, dari dulu sampai sekarang, tapi sila lah kagum dengan perkembangan aku ni. bukan senang tau. naik rabun mata akak! kagum lah. kagumlah.
baiklah. sampai disini sahaja.
penat menaip. masa untuk makan. lapar la akak!
pada semua:
saya akan lebih berusaha pada masa akan datang. heheee

okie. stop here.
charlo betey








===============Nak Cakap Lagi==================
telah aku rembat komik adik aku yang banyak-banyak ke asrama. lepas ni aku akan membudayakan semula budaya membaca. tengok. aku sahut kempen kerajaan akan budaya membaca. ha. korang bila lagi??

2 comments:

Miss Ran said...

bengong hahaha

weh dah beli tablet pen kah?

Nurhanany said...

GUD. P BANYAKKAN BACE BENDE yang lagi berfaedah ea kakakku.

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages