Sunday, April 10, 2011

Aku Masih Pandai Menconteng!

Assalamualaikum.
erkhh!! Alhamdulillah, kenyang perut. baru lepas makan.

eh. lupa. hai! lama aku tak update blog.
bizi semedang kan. nanti lepas khamis ni, enjoy lah balik.
penat mak dengan kerja2 ni. tak tipu.
kena rancang inilah, itulah.
macam-macam. cubalah kalau nak rasa. uh oh.

eh,eh. lupa. based on topic.
lama seh aku tak menconteng. adalah dekat sebulan
ingatkan dah tak pandai dah.
semalam conteng-conteng, okie lagi.
Alhamdulillah. yela orang tak ada bakat memang kena banyak praktis kan. huhuu.

so, the results...
aku sentiasa gedik. haha

even comot, aku tetap rasa ia comel. macam aku. :DD

p/s :
walaupun benda ni comot gila. hasil ntahape2. tapi kenapa aku masih suka menconteng? ahhhhhhh!! please get me some new hobby!

okie. stop here.
chiow. charlo betey!







---------------------Nak Cakap Lagi----------------------
tak sabar gila nak tunggu khamis. beta mau pulang ke rumah.
rindu nak makan nasik campur yang sedap-sedap. nyum.nyum

4 comments:

Unknown said...

erm geli2 nak menconteng

aku pening..sakittttttt

Nobita Sensei said...

lawa giler. kawaii.

AmalAdhwa said...

doodle awak mengingatkan sy kat Azreen-chan!! http://doodle-from-me.blogspot.com/

maybe awak pon bole develop minat awak ni jd bisnes gak :D

Masz Mukhtar said...

pipah: pening makan ubat ye.

nob: terima kasih wlupun tidak ikhlas

amal: saya tak berminat lah nak buat bisnes. saya tak suka komitmen. uh oh

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages