Monday, February 14, 2011

Yeye. Ada Sketch Book Baru


Assalamualaikum.


buku yg berharga RM5 je. beli dekat Carefour
Yeha. Aku just nak bagitau, aku dah beli sketch book yg baru.
Kocik  yo. Murah. Senang nak bawak pergi kelas.
Conteng2. Tak ada la lecturer aku perasan lagi.
Tengok hasil contengan aku.
Aku malu. Aku tidak tipu!




Aku bukan apa.
Aku gila betul menconteng.
Doodle sane sini.
Memang la tak lawa.
Tapi aku puas kot.
Khayal bila start menconteng.
Betul. Tak tipu. Cuba korang try sendiri.


balik je bilik, terus conteng buku tu. teruk kan aku. haish

bila bosan asyik black n white, kite kasi kaler sikit. yeha

P/S: aku berminat dengan seni, tapi aku tidak berseni. Bagaimanakah??


okie. chow.
charlo betey

3 comments:

~ch@wi~ said...

try la jd kartunis...hehehe..

New Entry: Mari Belajar Sifir 11 Cara Pantas!
Cara Mudah Lajukan Mozilla Firefox
Apa Makna Maulidur Rasul Yang Sebenarnya..

hanisa sabrina said...

anda sangat berseni lahhh pretty !
eee.haha.
lawa gila.
jeless :(

Masz Mukhtar said...

chawi: saye masih tidak layak. tak pandai lah.

hanisa: tak berseni langsung. saye conteng2 je

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages