Wednesday, February 16, 2011

I Got A Message


Assalamualaikum.

Baru je lepas dapat call.
Aku ingatkan beliau yang telefon aku.
Punyalah semangat. Sekali ayah aku dah.
Tak habis-habis suruh balik minggu ni.
Yela ayah. Dikmas balik lah minggu ni.
Baru nak 2 minggu tak balik, dah risau.
Aigo. Susah2.
Ni lah sebab belajar dekat dengan negeri sendiri ni.

Okie. Bukan cerita ayah aku tepon aku nak cerita.
Tapi nak cerita pasal beliau, a.k.a soulmate aku.
Soulmate? Wallaweh. ß kami mahu kahwin bila ada rezeki dan jodoh

Aku tertunggu-tunggu msg beliau.
Alamak. Berharap dia dapat hantar msg dengan jayanya.
Tunggu. Dan tunggu. Dan tunggu.
Sampailah....

ni lah gaya aku. suka dapat msg.

bukan senang tau. 
dapat msg dari Nabawan tu.
line pun ada tak ada. dah kena halang dengan hantu agaknya.

Kepada beliau disana:
bertabah okie. mencuba dengan kerap untuk hantar msg ke saya. 
atleast saya dapat msg awak even pagi awak hantar, malam baru dapat.
tak apa. asalkan saya tau keadaan awak dekat sana. 
cepatlah weekend dan keluar cari rumah sewa di Keningau sana.
nanti telefon saya lama-lama okie


okie. stop here.
charlo betey



No comments:

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages