Friday, February 11, 2011

Doodle. Alahai.


Assalamualaikum.

Hai. 
Bertemu lagi aku bersama blog aku ni.
Rajin bukan aku meng-up-date blog aku sekarang.
Haha. Takdela.
Aku just nak kongsi apa yang aku minat + gila sekarang.
Iaitu doodle-ing.

Tau tak apa apa tu doodle? 
Ala. Doodle tu macam conteng2 aja.
Senang bukan.
Ambik pen, nampak apa2 kertas atau barang2 yang boleh conteng.
Dan anda terus la lakukan contengan tersebut.
Yeah2.
Hahaha.

Okies.
Jom tengok2 apa yang aku conteng setakat ni.

doodle on frame - ni 1st time aku cube men-doodle kat tempat lain selain kertas. aish. sgt comot



bila bosan time kelas, aku doodle-ing. jd colourful bile friend of mine turut same menyibuk. haha



tgk. sama aje corak + kartun die. huwa. aku tidak pandai melukis.



ni 1st time aku cube doodle-ing secara penuh. ape ke rupa. aish.

ni kenangan tuk beliau sebelum beliau membawa separuh jiwa aku pergi. sedih.
the doodle that i love the most! haha. look funny. but im lovin' it.


okie. sekian utk tatapan doodle yg buruk itu.
chow. charlo betey




3 comments:

Unknown said...

AKU suka..tak sabar doodle tuk aku lak..siyes header ko comel..ni nk dtg blaja potosop ni!

Naniey TJ said...

bt business yok..... aku jd manager....

Masz Mukhtar said...

pipah: cakap nak dtg belaja, p datangnye tak jugak. haish.

nan: aku tidak suke berniage. uh oh

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages