Monday, February 14, 2011

Seronok Bukan Kalau Jadi Model


Assalamualaikum

Sekarang ni aku tengok ramai sangat orang jadi model.
Kadang-kadang muka tak adalah seberapa, tapi tetap jadi model.
Pergila mana-mana blog or FB, mesti masing2 nak tayang gambar photoshoot.
Aish.

Kenapa ek  senang sangat jadi model?
Aku tengok Top Model tu, punya lah susah nak jadi model.
Pose gini tak betul la.
Pose gitu tak kena la.
Muka tak strong la.
Apa-apa jela.
Yang benda ada jelah yang tak kenanya.
Haish.
Baik pergi Malaysia lah oi.
Confirm dah boleh jadi model.
Kan. Kan. Kan.


rumate aku buat photoshoot sebab tolong abang dia. i jelesh you!


Mungkin sekarang dah ramai sangat ada SLR kan.
Pastu belajar photoshop sampai terer.
Pastu ambik la siapa-siapa yang rasa ok la tok jadi model.
Gambar tak lawa pun jadi perfect kan?
Tapi musykil.
Dorang yang ramai-ramai jadi model tu. 
Jadi model tuk apa ek?
Setiap benda mesti ada tujuan kan.
Mana nak datang side income gitu.

P/S:
aku pun teringin ada photoshoot .
Pengaruh Top Model betul.
Tapi muka tak cantik. Wiwiii~~
kasar, berangan ko nak jadi model Masz!
Gi masuk toilet, cerminkan diri sendiri okie. haha


ok la. stop here.
charlo betey




No comments:

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages