Thursday, March 17, 2011

Selamat Ber-Konvo

Assalamualaikum

Selamat Ber-graduated Mohd Iqbal!

okie. entry kali ni, aku nak tujukan khas untuk beliau.
hmm. ucapan selamat dan tahniah untuk beliau.
dah konvo dah dia.
sekejap je rasa,
pejam celik, pejam celik, dah abis belajar dah.
dah kerja pun.

okie, disebabkan beliau sedih,
dan kecewa tak pergi konvo.
aku nak bagi semangat lah kan.nampak macam awek yang baik kan? hee
bayangkan ini kamu ye, yela.siapa suruh tidak pergi konvo
 untuk Iqbal:
jangan kecewa ye,
nanti sambung belajar lagi
buatlah second degree ke,
sambung master ke,
pergilah konvo tu ye.
nanti aku teman.
confirm!

P/S; ada apa pada konvo.
hanya majlis serah kertas sekeping saja.

okie,
stop here, chow
charlo betey

3 comments:

Nobita Sensei said...

konvo syok woooo. boleh menitiskan air mata bila tengok mak ayah gembira time hari konvo.

Masz Mukhtar said...

ala..hari raya pun boleh tgk mak ayah gembire apa bila anak-anak semua berkumpul.titiskanlah airmata time tu. heee :DD

Miss Ran said...

gedik cik siti ni..konvo pentng bg geto..ko kne paham

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages