Wednesday, November 23, 2011

Tersenyum

Assalamualaikum dan hello.

Sedang aku menunggu hampir sejam Iskandar dirawat, aku hanya mendengar perbualan apek yang bekerja dengan rakan sekaum.
Dalam bahasa mereka.

"pungpang. Pungpang." *bahasa mereka*
aku senyum. Main game, dan sambil tersenyum.

"aiya Adik. Lu paham ka apa kita cakap?" tegur si Apek.

Aku hanya tersenyum.

"Itu adik manyak pandai. Paham kita cakap." katanya lagi pada si Rakan.

Aku hanya tersenyum lagi.

Aku kata dalam hati. Aku senyum sebab kau cakap macam gagap dalam bahasa kau. Kelakar je bunyi. =__='

P/S: BM aku masih tunggang langgang. BI pun merangkak-rangkak nak fahamkan. inikan pulak bahasa lain. T__T



-------------------------------------
Mahu bersiap-siap untuk ke LCCT menjemput Encik Beliau. Doakan aku semoga selamat untuk memandu sendirian di musim hujan ini.

1 comment:

Unknown said...

oit ko sindir die baik punye

mujur xgtaw die

ermm smoge berjaye jemput, jauh kot

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages