Sunday, November 13, 2011

Siri Orang Lidi: Musim Exam

Assalamualaikum dan salam hello semua. 
Sekarang ni kan musim exam. Ahh. Aku salah seorang mangsa.








Kepada semua. Aku nak mintak maaf sekiranya;
- termengata/ sengaja mengata
- terkasar/ sengaja kasar
- termengumpat/ sengaja mengumpat
- terkutuk/ sengaja mengutuk
Dan macam-macam ter atau sengaja yang buat aku berdosa dan kauorang dapat pahala free. Maaf juga kalau bila-bila kauorang rasa annoyed dengan aku *aku pun kadang-kadang annoyed dengan kauorang*.maaf atas segalanya. Kauorang yang mengata, mengutuk,mengumpat dan macam-macam lagi dekat aku, aku maafkan. Semoga kita sama-sama dapat menjawab soalan peperiksaan dengan tenang.

Buat adik, Ienot. Esok dah SPM. Buat yang terbaik! SPM tu tiket kehidupan akan datang. Kena buat sehabis baik. Semoga dimurahkan rezeki untuk menjawab soalan dengan tenang dan ingat akan apa yang telah dipelajari.

P/S: Encik Beliau nak aku dapat 3.6 dan ke atas. Uh oh. Lambat cakap. Kalau tak, berusaha bersungguh-sungguh time buat assignment haritu. Hehe. Saya berjanji akan berusaha bersungguh pada esok hari, lusa hari dan tulat hari!

5 comments:

Iffah Afeefah said...

ye aku maafkan

wakaka

ps: maafkan aku gak, kite exam lain tmpat huhuuuu

ParkAir said...

berusaha!!

Aku seorang hambaNya said...

wah....hihi...baik...maaf juga mashi...hihi...pasti leh la wat versi kartun panjanng cikit erk....^__^

Aku seorang hambaNya said...

wahh...hihi...baik...maafkan sy jugak yer mashi....hihi...pas ni leh la wat kartun versi panjang cikit yer...hihi

Cik Anis Izara said...

baru baca...samela kite...cute miut btul kartun ko...=) all da besh 4 last paper..

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages