Wednesday, November 9, 2011

Ini Sangat Cool!

Assalamualaikum dan hello semua

Beberapa hari yang lepas aku ada tengok satu video kat fb kawan aku. Pasal iband (apple device). Wah. Aku rasa sangat smart okie! Aku tertanya-tanya, kenapalah aku tak pandai main muzik ek. Bukan tak pandai je. Tak ada kecerdasan muzik langsung dalam diri. Nyanyi pun suara sumbang mengalahkan katak panggil hujan. Hukhuk *sedih

Okie. Meh usha video yang aku rasa super awesome!





Comel fila Bebot tu. Nak beli mahal kot harga dia.

Kau orang kalau nak tengok lagi,pergi search sendiri ye di Youtube.sangat banyak dan cool2 semua. Jimat duit tak payah beli alat muzik. Uh oh

P/s: aku dah install tabla yang free. Tapi tak reti main pun. Apakah?

No comments:

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages