Tuesday, September 27, 2011

Pengkaji Bunga Separuh Masa?

Assalamualaikum dan hello untuk semua.

Baru baru ni aku doodle bunga. Seronok. Walaupun hodoh.
Tapi kata Encik Beliau, dia perlu menjadi pengkaji separuh masa bila aku dah start doodle bunga separuh masa katanya.
Apa kejadahnya? (tiru gaya cakap macam Fifi Fairus Fuiyo Ok)

Oh ye. Aku rajin doodle sebab aku dah ada pen untuk drawing. Yeah.
Walaupun mahal pen tu, tapi apabila disponsor, aku jadi gembira sangat. Maka, mari berjimba menghabiskan ink.

Okie. Let's see bunga bunga
awal awal nampak bunga sudah



siap sudah. habiskan ink dengan warnakan




sayalah pelukis bunga separuh masa tu. =.='




P/s: terima kasih encik

Beliau kerana menyokong usaha kerajaan memperkembangkan lagi daya kreativiti kanak kanak. Hahaha

1 comment:

Unknown said...

Kalo da mnt pe pon ley jd mas

cntik cm bese

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages