Saturday, August 27, 2011

Bila excited itu muncul.

Assalamualaikum dan hello semua.

Korang pernah rasa excited tak? Excited gegila sampai kauorang asyik terfikir.
"Boleh ke nak buat gini."
"Nak kena pakai baju apa?"
"Nak pergi mana?"
"Apa perancangan yang kau nak buat masa tu?"

Okies. Sekarang aku dalam mood excited. Aku pun tak tahu kenapa. Aku asyik terfikir. Pasal bajula. Tempat makan la. Apala. Seriously, benda tak penting pun sebenarnya. Selama dekat 7 tahun ni, awal awal kenal dulu je terfikir benda benda childish ni. Tetiba sekarang pulak terfikir. Ahhh! Aku memang excited nak jumpa! Tetiba jadi mengada mengada nak manja manja jadi seorang yang tak sabar. Hilang gaya rupawan aku yang penyabar ini. Hahaha.

Aku benci mood ni. Buat ku yang sempoi jadi kencing manis nak fikir benda benda ni. Buat aku
jadi macam budak hingusan tapi masih lagi comel macam beruk kena belacan tak duduk diam sebab fikir pasal ni. Macam budak yang baru nak up, belajar apa itu ngedate. Damn!
Akak ganas kot.
Uh oh. Nyah nyah fikiran remeh. Jangan buat aku terfikir sampai aku tak boleh nak tidur.
Semoga aku kembali menjadi normal.

P/s: "aku nak pakai baju apa ek?"
"boleh tak baju macam sista sista tapi pakai selipar Jepun je?"
"ke nak pakai gladiator tu?, ke wedges biar terus nampak sista?"
"patut pakai tshirt macam biasaje ke?"


Masih lagi bermain di fikiran. Uh oh.

----------- tulis lagi ------------
Seronok rasanya nak raya. Sebelum sebelum ni tak adalah rasa excited nak raya. Semua berkumpul raya ni. Yesh! Meh main mercun bersama meh. Hahaha.

1 comment:

Unknown said...

tahniah..geto de aura le tu..ngat esaited jmpe aku cisssssss

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages