Tuesday, March 5, 2013

Alhamdulillah

Alhamdulillah, aku dah selamat interview pada 26/2/2013. Pukul 5pagi aku dah gerak. Yela takut lambat. Aku paling awal sampai, tapi aku group last yg di iv. Pehhh -.-'

Setelah temuduga, aku berharap aku diterima kerja oleh 7e yang dah aku apply sabtu before aku iv tu. Sekali sampai sekarang tak dihubungi. Aku kecewa, dan sedih sebab masih lagi menganggur.

Benda bertambah sedih yang roomate aku, pija dah dapat interim. Tak ada rasa jeles, cuma aku sedih. Kenapa aku tak ada lagi? Pija dapat penilaian khas dan dapat interim. Malu masih menebal nak mintak duit je dari orang nak beli macam2. *aku dah dididik untuk beli je apa yang kau nak* -.-'

Tapi aku nak cakap je, yang setiap benda berlaku ada hikmahnya. Hari dengan mamai aku check portal KPM setelah ditelefon kawan aku, yang senarai untuk guru interim dah keluar. And guess what? Nama aku ada!! Seriusly! Aku excited gila sebab aku dapat kerja. Sampai gigil2. *aku mmg ada sejenis simpton dalam diri yang pelik. Darah gemuruh yang tinggi*


Aku seronok gila walaupun orang banyak bg respon negatif. Yela. Sabah kan. Sekarang ada penceroboh. Tapi aku yakin yang Allah tu ada. InsyaAllah. Selamat semuanya.

Kauorang doakan aku selamat semuanya, dan dipermudahkan.

Posted via DraftCraft app

No comments:

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages