Wednesday, January 5, 2011

Budak-budak Gila Contest


Salam..
akukah yang tulis entry ni? 
Siap bagi salam bagai.
Gila lama tak update blog. 
Bersawang habis dah ni.
Uh oh..

Tak ada aku nak cerita. Aku bukan penulis tegar. 
Apatah lagi penulis diari.
Tapi, apa fungsi aku buat blog?
Saja nak merepek kot.
Uh oh. kesian betul aku kan. Hidup macam. 
Macam. Macam apa ek? Entah.
Aku pun tak tahu. Haha

(time usha blog budak-budak ni)
Oh no! Aku masih lagi terkontang kanting. 
Kawan-kawan aku semakin maju.
Entry bertambah banyak. 
Aku? Ahh. Biarkan benda ni bersawang.
Biar Casper si hantu tu pun takut nak singgah. 
Brutal kan aku? Haha.
nah. ambik hadiah ni
Tapi tak tahu budak-budak ni. 
Penuh dengan contest je. Menang ke kak? Haha.
Nanti kalau menang, jangan lupa kawan ek.
Hadiah kongsi-kongsi la ye.
*muka penuh berharap*



2 comments:

Miss Ran said...

haha ala terasa i..i br nak ajk u main contest lg hek3...tehah tak pollow u? why?
GMBA FB i kenal...jahat ye

Masz Mukhtar said...

damn. tak perlu aa pengikut ramai. aku bukan nak mencapap pun. adoi. jangan ajak aku main contest ko! tanak!!!!!!!!!!!

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages