Friday, October 1, 2010

Bila Aku Rasa Sakit Hati.

Aku malas ah. Kang aku takut aku
Mencarut jek kang. Adoi.
Eloo kawan. Ko bukan sorang je hidup dekat dunia ni.
Ingat sikit-sikit kawan. Jangan nak ikot kepala ko je.
Apa. Ko ingat orang takde perasaan? Nak ikut perangai ko
Ntahape2. Amboi. Mewah hidup ko. Ko ingat ko keturunan raja?
Kalau ko keturunan raja pun, ada aku kisah??
Pleassseeeee aa beb. Janganlah ko rasa ko je yang betul.
Paling betullah. Semua betul. Tapi ko rasa ko bagus sangat ke?
Aku malas ah. Kita semua tak perfect. Ingatlah sikit. Aku pun tak perfect beb.
Nak ikut perangai perfect ko tu. Boleh sakit kencing manis aku tak lama lagi.
Ko, ko, orang lain, orang lain. Kita masing-masing berbeza. Kalau ko suka main wayang.
Aku tak suka. Mungkin orang lain macam tu jugak. Kami suka buat belakang tabir.
Ko nampak? Ko tau?? Tak kan. Jadi tak payah nak tunjuk bagus lah kawan..kita tak
Dapat nak puaskan hati orang. Kalau ko rasa ko bagus. Ye. Tahniah. Ko memang
Bagus. Ko dapat puaskan hati aku dengan perangai ko yang paling baik tu.
Aku suka. Buat lagi ye kawan. Terbaik ah! Aku suka sangat. Terhibur. Dan
Puas hatilah yang penting. Eh. Ko kan yang terbaik...semua kena ikut cam ko cakap
Kan. Terbaiklah katakan. Terbaik kucing ko la! Huh.

Dah. Penat nak marah. Aku sakit hati. Aku sebenarnya malas nak ambik kisah.
Tapi perangai ko yang bagus sangat tu, buat aku terpanggil ambik kisah. Kan.
Dah buat tambah dosa ngumpat dalam hati. Hampehh!
Tak puas hati, cakap direct la kawan. Tak payah nak fikir ko bagus sangat,.
Ko bukan hidup sorang dalam dunia. Kalau taknak jumpa kami-kami yang
Mengjengkelkan ko ni, dah gi duduk hutan sana. Syuhh!
Sorry okie. Aku tak perfect nak jadi TERBAIK macam ko.

P/S: agak penat disini utk menjaga bahasa agar aku tidak memaki. Gosh! Thanx.

4 comments:

Naniey TJ said...

milik siapakah kte2 ini????

Masz Mukhtar said...

takde sape2 nanie. milik aku sendrik

Miss Ran said...

jgn mara2
tidak baik ya buk
nobody perfek
kalo aku y dmksudkn...(wlpon aku tak penah rase aku bgus sgt2)
aku mhon maap ya buk

IBAL said...

ek eley..ilex sudah..menggelabah siol'

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages