Tuesday, July 13, 2010

Bersyukur ke hadrat Ilahi. Thanks God!


Dah lama tak upade-ing blog rasanya. 
Uh oh. Mungkin masalah buat aku takda
jiwa nak nak ngadap lappy. 

Alhamdulillah.
Akhirnya selesai. Itulah.
Tak ada bukti kukuh, jadi tergantung kan. 
Mungkin ini ada  hikmah semuanya. 
buat aku jadi matang pandai berfikir mungkin. 
Before buat sumething, kita kena fikir 250 kali kan. 
Benda ni semua jadi pengajaran pada aku. 
Thanks God! Sekarang ni, no more facebook-ing.


Face-the-book lagi bagus mungkin. Mungkinkah akan terjadi? 
Hahaha. No need aa. Just kembali
pada yang asal.Yang konservetif. 
Yang tidak terlalu taksub pada ICT. Remember! Aku buta IT
and tak suka sangat pasal2 IT ini. Tidak perlu 
menjadi orang yang terlalu maju
kalau membinasakan diri sendiri kan. Uh oh. 
So, here i come! More hang-ing-out than
menghadap-ing lappy. Kan. Kan. So,


pipah, pija and nanie. Meh sama meh hang-ing-out. 

No comments:

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages