Monday, April 30, 2012

Gajah

Assalamualaikum dan hello.

Lama betul aku biarkan belog aku ni bersarang. Berhabuk. Puhh. Sila hembus agar kauorang tak terbersin2 ketika membaca. Habuk bahaya weh. Boleh naik jerawat. Hidung pun gatal2.

Ok. Back to the basic. Huwaa. Aku baru menghabiskan praktikum. Seronok. Macam2 benda aku nak buat dengan budak2. Tapi penatlah nak sediakan untuk 25orang. Masa pun tak sempat jugak. Uh oh. Nak kawal lagi. Tak termampu mak nokk.

Ohh. Lupa2. Aku nak share yg aku buat puppet gajah dengan budak2 ni. Sonang yo. Aktiviti cut and paste. Tapi aku jenuh sikit nak lipat2 kertas jadi macam paper bag. Ni semua salah Giant sebab tak jual. Huhh!

Okie. Meh tengok hasil meh.



Sila jangan tengok muka aku yang selekeh.



Aktiviti ni kau boleh suruh budak2 buat sambil nyanyi lagu gajah. Serius seronok.

1 comment:

Unknown said...

aku nmpak keterujaan ko masz haha

Thanks!!

terima kasih kerana sudi singgah baca apa
yang aku merepek ni. huhu. cewwah.
haha. bubbbye

Pages